Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Jeździsz z ekspozycją na targi? Kup pawilon handlowy

Pawilony są pomocne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych imprez, a prócz tego, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, wykorzystuje się je np. do handlu w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być odpowiednio dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

Producenci oferują rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują się względnie szybkim montażem, jednakże ich przenośność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych lub portierni.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się dużą trwałością, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy częstym użytkowaniu.