Pozycjonowanie to szereg czynności ,które dążą do poprawienia widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co ostatecznie powinno prowadzić do zwiększenia ilości transakcji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi albo produktu.
Algorytm Google klasyfikuje wszystkie strony internetowe w oparciu o w przybliżeniu dwustu różnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji determinuje to, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pokaże się internaucie w SERP na dane słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uważają między innymi jakość contentu, linkowanie (on-site oraz off-site), a także PageSpeed.
Wpisując w przeglądarkę Google jakąś frazę, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których treść została uznana za najbardziej pasującą do powyższego zapytania. Jakie strony wyświetlają się w wynikach na topowych pozycjach? Przede wszystkim te, których zawartość jest starannie nasycona trafnymi słowami kluczowymi. a zarazem bardzo rozbudowana. Na pozycje wpływ ma także szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, lecz i urządzeniach przenośnych), właściwie zoptymalizowany kod HTML, a także liczba witryn internetowych zamieszczających odnośniki do naszej strony.
Czy warto przekazać pozycjonowanie sklepu albo strony www firmie SEO?
Algorytm Google cyklicznie jest poprawiany, zatem zaleca się zostawić pozycjonowanie oraz optymalizację stron i sklepów internetowych specjalistom. Świetnym wyborem jest firma SEO mająca wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale też kodowania czy social mediów. Zlecając pozycjonowanie strony podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo rozwiną firmę.
Pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych – usługa pomagająca dotrzeć do większej grupy odbiorców klientów
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do zarządców stron internetowych, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż produktów albo usług przedsiębiorstwa. Decydując się własna działalność nieroztropnie jest obecnie nie posiadać strony firmowej lub ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle szacunków w przybliżeniu 97% osób sprawdza online informacje o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta zdecyduje się na nasze usługi.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]