Na http://bit.ly/31nLMNy zlecisz wykonanie projektu gazety profesjonalistom
Gazeta firmowa to wspaniała forma komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale także działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy więc, jakie artykuły można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny
Firmowy biuletyn może pełnić dwie role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się dobrymi wynikami, rozmowy z wyróżniającymi się pracownikami. Wewnętrzne gazetki mają ogromny wpływ na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale dopingują personel. Dzięki temu podwładni mocniej angażują się w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne zadania zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Badania pokazują, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie ekipy chcą doskonalić swoje wyniki, poprawie ulega też atmosfera w firmie. Ogromnym atutem jest również ulepszanie kanałów komunikacji pomiędzy pracownikami, które są głównym powodem konfliktów w wielu korporacjach. Firmowy biuletyn zapewnia także całkowitą transparentność planów firmy.
Projekt gazety – podnieś wyniki sprzedażowe
Oczywiście korporacyjny biuletyn to też niezastąpiona forma reklamy. Biuletyn zewnętrzny trafia do czytelników takich jak: klienci, media, partnerzy firmy, urzędy. Korporacyjny biuletyn dzięki temu realizuje cele promocyjne, podnosi wyniki sprzedażowe oraz wspiera działania PR. Myśląc o założeniu gazety firmowej musimy przede wszystkim zwerbować zespół redakcyjny i zaprojektować kwestie związane ze składem broszury. Można w tym zakresie posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się kwestiami technicznymi. gazeta firmowa z pewnością osiągnie sukces.
Nasz adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]