Po więcej szczegółów o Kraków agencja reklamowa kliknij tu
Akcje reklamowe winny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy usługodawcą, dystrybutorem czy producentem. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednakże mniejsze firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi
Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono odpowiednio użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – ulotek, stoisk targowych, billboardów czy kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje również interesujące, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje strategię kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Facebook, Instagram lub Twitter.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji często polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie kompetentnego oraz zżytego ze sobą teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu szkoleń albo zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]