Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Wszystko, czego warto dowiedzieć się o tym, jakie są cechy dobrej firmy SEO, uzyskasz na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, zapewne po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w sugestie specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Google radzi, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita właściwie tylko za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak np. Rambler, Bing lub DuckDuckGo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej jest to niemożliwe bez doradztwa zawodowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie wyjaśnia, jak poznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zapewnienie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony i cykliczne raportowanie,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Pracownica Google wskazuje także, że dobra agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, nieraz dającym większe rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.