Wydałeś krocie na swoją witrynę www, jednak ta nie zachęca kolejnych klientów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie powodów powinieneś szukać w niskiej zauważalności w internecie. Klienci zazwyczaj używają popularnych wyszukiwarek – każdy przedsiębiorca musi zatem zatroszczyć się o to, by stronę jego przedsiębiorstwa użytkownicy wyszukali bez dużych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na stronie, optymalizując ją z myślą o algorytmach Google.
ABC optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu witryny do wymogów wyszukiwarki. Są to zarówno modyfikacje HTML strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Okazuje się to bardzo ważne ze względu na fakt, że boty Google oceniają witryny według odgórnie określonych algorytmów – ważne jest między innymi semantyczne użycie znaczników HTML oraz użycie fraz kluczowych.
Powierz optymalizację stron specjalistom
Optymalizacja stron to działanie wymagające sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych wytycznych Google – z tego względu też kiepskim rozwiązaniem będzie edytowanie strony bez pomocy specjalistów korzystając z publikowanych w sieci poradników. Zdecydowanie słuszniej postąpimy zlecając to dobrej firmie SEO i traktując to w charakterze inwestycji – przychody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się nawet po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]